Mikäli mittari on jäänyt jumiin ”maksutapahtumaa käsitellään” ruutuun, voit tarkastaa
viimeisimmän tapahtuman painamalla maksupäätteeltä F1 painiketta ja valitsemalla kohdan 1. “Viimeisen tapaht. kuitti”.
Jos maksu on hyväksytty, toimi seuraavasti #
- Peruuta maksutapahtuma mittarilta painamalla ”Peruuta”
- Mittari kysyy haluatko varmasti peruuttaa maksutapahtuman, paina ”Hyväksy”
- Valitse kynä-ikonin alta olevasta valikosta ”Muu korttimaksu” ja paina ”Hyväksy” kun mittari pyytää varmistamaan maksun.
Jos korttimaksu on hylätty toimi seuraavasti: #
Yritä uudestaan aloittamalla uusi korttimaksu mittarilta ”myPOS” painiketta painamalla.
Maksupäätteen F1 painikkeen alta ei löydy kohtaa “Viimeisen tapaht. kuitti” #
F1/Viimeisen tapahtuman kuitti vaatii ohjelmistoversion 4.13.2K tai uudemman
toimiakseen.
Voit tarkastaa maksupäätteen ohjelmistoversion painamalla maksupäätteen F2 painiketta
kaksi kertaa jonka jälkeen paina 1. painiketta. Näkymän alareunassa näkyy ohjelmisto versio
4.x.xx
Maksupäätteen päivitysten hakeminen manuaalisesti onnistuu F2 valikon kautta, kohdasta 5.
“Tarkista päivitykset”. Tällöin maksupääte käy tarkastamassa, että onko maksupäätteellä
odottavia päivityksiä, ja jos on niin maksupääte päivittää uusimman ohjelmistoversion.
Jos sinulla ei ole vaadittua ohjelmistoversiota tai päivitys ei toimi, ole yhteydessä
maksupaate@titec.fi tai soita 0405919000 ja ilmoita viestissä yrityksesi nimi ja maksupäätteen sarjanumero (löytyy laitteen takaa tai myPOS tililtä.)