myPOS sovellus on sidottu laitteen IMEI-koodiin ja puhelinnumeroon. Mikäli puhelinnumerosi tai itse puhelin vaihtuu, täytyy olla yhteydessä suoraan myPOS:iin. MyPOS tuen tavoittaa puhelimitse (+358 94 272 2434), sähköpostitse (help@mypos.com) tai chatin välityksellä.
Huomaathan, että yhteydenotot tulee tapahtua samasta sähköpostiosoiteesta, mikä on rekisteröity myPOS tilille.
Alla esimerkkejä eri tilanteita varten.
Uusi puhelinnumero, mutta sama laite #
Voit olla yhteydessä myPOS:iin suomeksi tai englanniksi joko sähköpostitse tai chatin välityksellä.
Kerro tilanteesta, että puhelinnumerosi on vaihtunut ja et pääse enää kirjautumaan vanhalla
puhelinnumerolla. Kerro myös, että haluat päivittää puhelinnumerosi uuteen.
myPOS ottaa yhteyttä teihin ja varmistaa henkilöllisyyden muutamalla turvakysymyksellä. Kun
näihin on vastattu onnistuneesti, saa myPOS päivitettyä tiedot.
Esimerkkejä turvakysymyksistä:
- Aktiivisen myPOS laitteen sarjanumero?
- Käytettävissä oleva tilinsaldo (noin summa).
Uusi puhelin, mutta pääsy myös vanhalle laitteelle #
Valtuuttaessa uutta laitetta, myPOS lähettää automaattisesti push-ilmoituksen vanhaan
puhelimeen, jonka hyväksymällä voit siirtää valtuutuksen uuteen puhelimeen.
Uusi puhelin, eikä pääsyä ole vanhalle laitteelle #
Yhteys myPOS:iin joko puhelimitse tai sähköpostitse. Tämän jälkeen myPOS kysyy muutaman
turvakysymyksen, jonka jälkeen voit kirjautua uudella puhelimella myPOS-sovellukseen.