myPOS tilin salasanan nollaus #
Turvallisuussyistä salasanan nollaus täytyy hoitaa suoraan myPOS:n kautta. Mikäli olet unohtanut pitkän salasanan, voit pyytää salasanan resetointia myPOS kirjautumissivuilta kohdasta ”Unohditko salasanan”. Tämän jälkeen järjestelmä pyytää sinua syöttämään sähköpostiosoitteen johonka myPOS lähettää kertakäyttöisen salasanan.
Huomioithan että sähköpostiosoite täytyy olla sama, jolla tili on luotu ja kertakäyttösalasana on voimassa vain 15 minuuttia.
PIN-koodin nollaus #
PIN-koodin saa nollattua myös itse kun kirjautuu sisään myPOS puhelinsovelluksella. Sovelluksen kysyessä PIN-koodia, painetaan kohta ”Nollaa salasana”. Tämän jälkeen syötetään pitkä salasana, jolla kirjaudutaan myös verkkoselaimelle.
Salasanan syöttämisen jälkeen myPOS lähettää sinulle vahvistuskoodin puhelimeesi, jonka jälkeen saat vaihdettua PIN-koodin myPOS sovellukseen.