Maksupäätteen nollaus #
Joskus myPOS laite voi olla tarpeen nollata (resetointi), esim. jos maksupääte vaihtaa omistajaa, tai jos
kaikki muut asiat ovat kunnossa, mutta maksu ei siirry. Tämä tapahtuu seuraavasti:
- Kirjaudu myPOS tilille (myPOS-sovellus tai selaimella www.mypos.com)
- Etsi sovelluksesta tai mypos.com sivustolta “Kassapäätelaitteet” tai “Laitteet” välilehti ja täältä resetoitava maksupääte ja avaa maksupäätteen asetukset.
- Asetuksista löytyy painike ”Nollaa”, ”Reset” tai ”Deactivate” käyttöjärjestelmästä ja kielestä riippuen. Paina tästä, jonka jälkeen saat nollausta varten maksupäätteeseen syötettävän deaktivointi-koodin.
- Mene myPOS maksupäätteestä asetuksiin painamalla F2 painiketta kaksi kertaa ja valitsenumero 2. ”Nollaa laite” tai ”Reset device”. Tämän jälkeen laite pyytää deaktivointi-koodin. Kun olet syöttänyt koodin, vahvista vihreällä painikkeella. Laite sammuu tämän jälkeen.