Alla hieman tiedotusluontoista asiaa Cabman jälleenmyyjille – Taxitec 1/23

Zendesk

Osa asennusliikkeistä käyttääkin jo Zendesk tikettijärjestelmää kommunikointiin Cabmanin kanssa. Jos sinulla ei ole vielä tätä käytössä niin olettehan yhteydessä, niin olkaa yhteydessä niin katsotaan tämä teille toimintaan. Zendesk järjestelmä on tarkoitettu jälleenmyyjille myPOS parituskoodien tilaukseen. Tällöin jos Zendesk on käytössä, pystyy jälleenmyyjä tilaamaan parituskoodin suoraan Cabmanilta ja tähän saa vastauksen huomattavasti nopeammin.

Huomioikaa, että Zendesk järjestelmää tulee käyttää ainoastaan parituskoodien tilaukseen, muissa Cabman tukiasioissa olettehan yhteydessä ensin sähköpostitse osoitteeseen helpdesk@titec.fi tai puhelimitse 0405919000. Liitteenä myös päivitetty Zendesk ohjeistus.

Usein kysytyt kysymykset ja vianhaku, sekä jälleenmyyjäsivu

Asennusliikkeiden tueksi tarkoitettu U.K.K. ja vianhaku dokumentti löytyy osoitteesta www.taxitec.fi/asennusliikkeet Jos Cabmanin tai myPOSin kanssa on jotain ongelmia, suosittelemme aluksi tarkastamaan, että löytyykö vastaus täältä. Asennusliikkeet sivulla ylläpidetään myös uusimpia versioita asennusliikeohjeista, bctlicensestä, sekä muista tärkeistä tiedostoista.

Uusi ohjelmistoversio tulossa helmikuun aikana (MS17)

Cabman MDT:hen on tulossa helmikuun aikana uusi ohjelmistoversio (MS17), jonka mukana tulee lukuisia parannuksia käytettävyyteen, sekä että toimivuuteen mm. datapuolelle ja myPOS maksuliikenteeseen, sekä uusia ominaisuuksia. Tiedotamme vielä tästä erikseen, kun seuraava ohjelmistoversio on valmiina ladattavaksi jälleenmyyjä linkkimme kautta, jotta vanhaa ohjelmistoa ei enää käytetä uusiin asennuksiin. Jo asennetut taksamittarit päivittyvät automaattisesti etänä.

Asennuksen jälkeen huomioitavaa

Saamme usein asiakkailta soittoja Cabman käyttöjärjestelmän kieleen liittyen. Monella jää mittari asennuksen jälkeen englanninkieliseksi, mikä aiheuttaa osalle kuljettajista päänvaivaa, kun englanti ei suju kovin hyvin. Pyydämmekin varmistamaan asennuksen jälkeen, että kieli on asetettu asiakkaan haluamalle kielelle. Kielivalinta löytyy mittarin Kotivalikosta hammasrattaan alta. Kieli on oletuksena englanti, mutta kun kielivalintaa painaa siten, että se maalautuu sinisellä voi sen muuttaa Suomen kielelle ”Kynä” painiketta painamalla. Kielen pystyy vaihtamaan ilman asennusliikekorttia, eikä mittarille edes tarvitse olla kirjautunut.

One Response

Comments are closed.